Reklamowy katalog dla firmy

W działaniach marketingowych główną rolę odgrywa ciekawe i zwracające uwagę zilustrowanie firmy oraz jej oferty. Do tego przeznaczone są katalogi firmowe. Mogą być przygotowane w dowolnym formacie, choćby standardowy A4 kontroluje się najlepiej.

Zbyt nieznaczny format wpływa na jakość fotografii, oprócz tego zwiększa objętość, a nikt nie woli jako oferty otrzymać wielostronicowej książki do czytania. W związku z tym najczęściej stosowany jest właśnie format A4, który umożliwia również proste powielanie kopii za pomocą zwykłych biurowych drukarek.
Katalogi reklamowe – co trzeba mieć świadomość tego?
Aby folder reklamowy skutecznie zachęcał do skorzystania z usług naszej firmy, musi spełniać kilka warunków. Przede wszystkim musi być z dokładnością wytworzony. Ważne, ażeby projekt miał indywidualny charakter wpisujący się w wizerunek firmy. Elementy identyfikacji wizualnej, tj. logo czy nazwa, powinny być odpowiednio wyeksponowane. Trzeba pamiętać, że foldery reklamowe są wizytówką naszej firmy. Powinny świadczyć o naszym profesjonalizmie i otwartości na potrzeby klienta.
Estetyczna szata graficzna oraz przejrzysty czytelny układ to jednakże nie wszystko. Kluczowa w odbiorze folderu reklamowego jest jakość jego wykończenia. Folder firmowy powinien być zaprojektowany z materiałów najwyższej jakości. Takie podejście będzie świadczyło o naszym szacunku wobec klienta a także pragnienia nawiązania relacji biznesowych. Warto więc wybierać materiały odznaczające się trwałością oraz wysoką estetyką. Na rynku dostępnych jest wiele różnych rodzajów papierów ozdobnych. Papier użyty na folder reklamujący ofertę firmy powinien mieć odpowiednią gramaturę. Gruby papier jest wytrzymały na zniszczenie oraz daje złudzenie solidności, co bez wątpienia przekłada się na pozytywne wrażenie. Co równie istotne, katalogi powinny być zrealizowane z najwyższą starannością, co oznacza także stosowanie ulepszeń. Dobry efekt wizualny gwarantuje uszlachetnienie okładki za pomocą tłoczenia. A dodatkowo warto zastosować folię ochroną, która zabezpiecza kartki przed poplamieniem i daje niezwykle ciekawy efekt wizualny. Dla podkreślenia wagi niektórych elementów graficznych, na przykład logo, można wykorzystać technikę punktowego nakładania lakieru. W ten sposób zostają wyeksponowane najbardziej istotne elementy.
Źródło informacji: folder reklamowy.