Praktyczne upominki dla klientów – reklamowe kalendarze trójdzielne

Kalendarze są gadżetem uniwersalnym oraz funkcjonalnym. Sprawdzają się w domu, biurze, w pracy i na wakacjach. Znacząca większość z nas ma kalendarz w każdej chwili przy sobie.

Natomiast to nie wszystkie jego zalety. Inną istotną cechą kalendarzy jest ich efektywność marketingowa, ponieważ stanowią fajne nośniki treści reklamowych
Kalendarze reklamowe dla klienta
Jak się okazuje, kalendarz trójdzielny dla firm jest bardzo często wybieraną usługą. Kalendarz opracowywany jest w zgodzie z życzeniem klienta. Wisząc na ścianie w biurze, hali magazynowej czy warsztacie przypomina klientom o naszej firmie i utrwala jej pozytywny wizerunek. Należy na początku wyjaśnić, co to są kalendarze trójdzielne. Jest to rodzaj kalendarza ściennego, który cechuje się wieloelementowym układem. Jego strukturę projektuje główka, część górna przeznaczona na umieszczenie nadruku reklamowego, kalendarium stworzone przez trzy kolejne miesiące (kartki z miesiącami są odrywane) a także stopka, czyli część dolna. W kalendarium stosuje się przezroczystą nakładkę, po której przesuwa się kolorowa ramka, dzięki której możemy podkreślić aktualny dzień tygodnia.
Z marketingowego punktu widzenia najważniejsza jest część górna, czyli przeznaczona na treści reklamowe. Bardzo istotną kwestią jest to, że kalendarze trójdzielne są bardzo funkcjonalne. Dużo miejsca na kartkach z miesiącami sprawia, że chętnie nanosimy na nie sugestie i oznaczamy istotne wydarzenia. Jest to więc gadżet, z którego często korzystamy, a to przekłada się na jego skuteczność marketingową. Jednak jeżeli zostanie wykreowany niedbale, jego projekt graficzny będzie nieciekawy, to jego skuteczność znacznie spadnie, a może również wywoływać negatywne reakcje, które wpłyną niekorzystnie na relacje z klientem. Zadbajmy więc nie tylko o jakość zamieszczonej grafiki, niemniej jednak również o wykonanie, czyli wykorzystanie stosownej techniki druku z uwzględnieniem uszlachetnień takich lakierowanie czy laminowanie. Często wybieranym wyjściem są kalendarze trójdzielne z zdjęciami. Firma zaprezentowana w ten sposób umożliwia na utrwalanie jej wizerunku. Zdjęcia muszą być jednak w wysokiej rozdzielczości, a plan ich rozmieszczenia powinien być przemyślany. Kalendarz trójdzielny wytworzony oraz wykończony z dbałością o właściwie każdy szczegół na pewno korzystnie wpłynie na wizerunek firmy.
Zobacz więcej: kalendarz trójdzielny dla firm.