Mogłoby się wydawać, że era popularności gadżetów reklamowych dawno minęła, ale jest nawet przeciwnie. Nadal jest wiele firm, które bardzo chętnie wykorzystują takie gadżety do swojej promocji. Notesy z logo, które się mogą wydawać takimi prostymi gadżetami w każdej sytuacji się przydają i to rzeczywiście szerokiemu gronu potencjalnych użytkowników.
Bardzo ciekawym pomysłem są także parasole reklamowe, a szczególnie warto je wykorzystać w akcji promocyjnej realizowanej jesienią i jeszcze podczas akcji organizowanych na zewnątrz, kiedy brak parasola może uniemożliwić potencjalnym przechodniom uczestnictwo w akcji, jednakże firma może ich skusić tym, że podaruje im parasole i zachęci do tego, żeby chwilę przystanąć i zaznajomić się z kierowanym do nich przekazem. Działy reklamowe firm z różnorakich branż dwoją się i troją, żeby wpaść na pomysł czegoś nowego i uzyskać tym przychylność kolejnego grona potencjalnych klientów, ale prawda wygląda tak, że najskuteczniejsze okazują się rozwiązania, które są wszystkim świetnie znane. Bezpieczne pomysły w każdej sytuacji dobrze się przyjmują, niemniej jednak jeśli firma preferuje odrobinę się wyróżnić na tle konkurencji, to powinna pójść o krok dalej i wymyślić coś nowoczesnego. Parasole z logo oczywiście są uroczymi gadżetami, niemniej jednak być może całkiem dobrze sprawdzą się przedmioty mniej pewne. Trudno podawać tutaj konkretne przykłady, bo wszystko ostatecznie zależy od branży i od tego, czym konkretna firma się zajmuje. Dobrze byłoby, żeby gadżety jakoś nawiązywały do działalności firmy lub łączyły się z nią swego rodzaju, a wtedy akcja promocyjna będzie w rzeczywistości udana. Power bank z logo, długopis, notes czy ten dosłownie już wyświechtany kubek to bardzo dobre gadżety, ale raczej dla tradycyjny firm, biznesy innowacyjne powinny się trochę wysilić i wpaść na mniej oczywiste pomysły. To będzie de facto świetny pomysł, bo dzięki niemu będziemy mogli się jakoś lepiej przedstawić na tle innych firm. To wyróżnienie się na rynku ze stuprocentową pewnością będzie dla firmy bardzo pozytywne, bo ludzie zwrócą na nią uwagę i może skorzystają z jej oferty.
Źródło: parasole reklamowe.