Witryna internetowa jest tak dobra, jak ilość osób, które ją odwiedzają. Możemy bowiem posiadać jedną z najpiękniejszych witryn w internecie lub oferować użytkownikom sieci internet jedne z najbardziej wartościowych informacji, niemniej jednak co z tego, jeżeli już nikt nie będzie miał możliwości ich ujrzeć? Ażeby pojawić się w wynikach wyszukiwania większej ilości ludzi, powinniśmy zadbać o odpowiednie przygotowanie naszej witryny. Zrobimy to, wykorzystując techniki odpowiedzialne za pozycjonowanie stron.
Jest ich na prawdę dużo, a kilka najważniejszych przedstawimy sobie poniżej. Nie jest to fizyka kwantowa, więc każdy powinien potrafić je poświęcając własny czas dostosować.Mimo że bardzo dobry content rzadko kiedy broni się sam, to nadal jest bardzo ważny i upowszechnianie strony w internecie bez niego jest praktycznie niemożliwe. Nie bez powodu content marketing uchodzi za jedną z najbardziej skutecznych form reklamy. A jeżeli już połączy się go z innymi technikami SEO, będzie jeszcze bardziej efektywny (o tym później). Wartościowa tekst jest istotna nie tylko i wyłącznie dla żywego człowieka, ale też dla wyszukiwarki. Teksty oryginalne oraz pomocne dla internauty są bardziej cenione od duplikatów albo treści o małej wartości merytorycznej. Powinniśmy natomiast pamiętać, żeby dosłownie w przypadku contentu nie zapominać o słowach kluczowych, po których Google może rozpoznać naszą treść i polecić ją czytelnikowi.Równie ważne jest pozyskiwanie linków, czyli zamieszczanie odsyłaczy w innych miejscach sieci. Powinny to być portale cieszące się dużą liczbą odwiedzin a także zaufaniem użytkowników. Jeżeli w wielu miejscach w internecie znajduje się odsyłacz do naszej strony internetowej, mamy szansę nie tylko przyciągnąć więcej użytkowników internetu, ale też stajemy się bardziej atrakcyjni dla wyszukiwarki. Tego rodzaju działania najlepiej połączyć ze wspomnianym content marketingiem dla na prawdę dużo lepszego efektu.Chodzi o to, że linkowanie dobrze testuje się w formie artykułów sponsorowanych. Z jednej strony dzielimy się z internautą wiedzą, dzięki czemu wzbudzamy zaufanie, a z drugiej reklamujemy własne usługi dzięki odsyłaczowi. W ten sposób więcej czytelników popularnego portalu odwiedzi naszą stronę, bo docenią to, że dzielimy się z nimi wartościową treścią. Zwiększa się prawdopodobieństwo, że skorzystają z przygotowanej przez nas oferty. Polecamy: blogi zapleczowe.