Kalendarz reklamowy

Doskonałym upominkiem dla klientów naszego biznesu, czy partnerów biznesowych będzie firmowy gadżet, który ciągle będzie w użyciu i przez cały czas będzie przypominał o ofiarującym taki drobiazg.
Wszyscy mamy jakieś plany zawodowe. Nie ma znaczenia to, czy prowadzimy własną działalność, pracujemy w korporacji, czy czyjejś małej firmie.

Terminarz spotkań i obowiązków można bez wątpienia prowadzić online, niemniej jednak ponieważ nie za każdym razem mamy dostęp do sieci i każdy z nas lubi mieć w zasięgu ręki ciut luksusu przydaje się też kalendarz papierowy na przykład. kalendarz książkowy a6 w formie książeczki.
Ścienne kalendarze mają to do siebie, że nie zabierzemy Ich na każdym kroku ze sobą i mało jesteśmy w stanie w Nich zanotować. Notatnik na spirali jako kalendarz książkowy z nadrukiem sprawdzi się doskonale w podtrzymywaniu relacji biznesowych z partnerami biznesowymi i klientami. Taki reklamowy notes spiralowany połączy przestrzeń na notatki i podstawowe informacje kalendarzowe. Przy każdej z dat można odnotowywać istotne wydarzenia, a całość może zawierać nadrukowane pod kalendarzowym nadrukiem logotyp i dane firmy. Jeżeli firma woli zademonstrować się jako ekspert we własnejej dziedzinie to strony kalendarzy książkowych może okraszać przykładowo. branżowymi ciekawostkami. Kołonotatnik jest bardzo wygodny w użyciu. Tradycyjne książeczki zamykają się, mniej wygodnie się w Nich pisze, a w kołonotatniku to my decydujemy kiedy kalendarz zamykamy, czy pragniemy Go zostawić otwarty na dokładnie określonej stronie, na jakiej i tak dalej. Kołonotatniki dają też sposobność łatwego przechowywania długopisu i nie gubienia Go w końcu w torbie, czy teczce. Długopis można przypinać do oprawy spiralnej na grzbiecie. W kalendarz może być również wpięta ulotka z ofertą firmy.
Sprawdzi się znakomicie przy okazji noworocznych i świątecznych życzeń i na każdą inną okoliczność.
Koszt przygotowania takich upominków i obdarowania najbardziej oddanych klientów i biznesowych partnerów jest niewspółmiernie niewielki w porównaniu z korzyścią jaką taki gadżet firmowy może nam przynieść.
Nie tylko i wyłącznie obdarowany takim upominkiem będzie miał miłe skojarzenia z nami i naszą firmą. Ododatkowo ludzie w Jego otoczeniu będą się przyzwyczajali do pozytywnego wizerunku naszego brandu.

Sprawdź: kalendarze książkowe a6