Kalendarz książkowy z logo na zamówienie

Strategie marketingowe firm uwzględniają różnorodne formy reklamy a także promocji, w głównej mierze gadżety reklamowe, czyli spersonalizowane upominki wręczane klientom a także kontrahentom. Ich zadanie polega na promowaniu firmy, jak również utrwalaniu pozytywnego wizerunku firmy. Pełnią zatem istotną rolę marketingową.

Warto pamiętać natomiast, że oczywiście nie każdy przedmiot nadaje się na gadżet reklamowy, ponieważ gadżet biznesowy powinien przede wszystkim wyróżniać się wysoką użytecznością, jak też wysoką estetyką wykończenia. W związku z tym przedsiębiorcy coraz chętniej na gadżety reklamowe wybierają kalendarze książkowe na zamówienie, które są realizowane przez profesjonalne firmy posiadające odpowiednie zaplecze.
Kalendarze książkowe – dlaczego warto zamówić?
Przede wszystkim kalendarz książkowy ze zdjęciami to jedna z najczęściej wybieranych form promocji w marketingu bezpośrednim. Kalendarz książkowy to przede wszystkim użyteczny gadżet, który łączy w sobie równocześnie funkcje terminarza, jak też notatnika, który daje możliwość na sporządzanie nawet dokładnych notatek, a głównie szczegółowe planowanie tygodnia czy miesiąca. Firmy oferujące kalendarze biznesowe w swoim asortymencie posiadają zarówno kalendarze dzienne, jak także tygodniowe dostępne w rozmaitych formatach. W związku z tym bez najmniejszego problemu zamówimy kalendarz dzienny w wersji kieszonkowej, który stanowi bardzo poręczny gadżet właściwie dla każdego. Jeżeli już więcej interesują nas kalendarze książkowe indywidualne, warto nawiązać współpracę z firmą, która oferuje zarówno projektowanie, jak również kompleksowe wykonawstwo kalendarzy biznesowych. Warto pamiętać, że projekt kalendarza biznesowego musi być zgodny z wytycznymi zawartymi w księdze znaku, czyli wytycznymi dotyczącymi stosowania elementów identyfikacji wizualnej firmy, przede wszystkim logotypu, na materiałach promocyjnych, biurowych a także na przykład na samochodach firmowych i odzieży firmowej. Dodatkowo zadbajmy także o wykończenie kalendarza reklamowego, a zatem użycie dodatków takich jak użyteczny uchwyt na długopis, klapka z magnesem służąca do zamykania, metalizowane elementy ozdobne na okładce, okucia czy zaokrąglone narożniki, które podnoszą atrakcyjność kalendarza.

Zobacz więcej: zobacz stronę